До уваги заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів загальноосвітніх навчальних закладів приклад створення діючої моделі патріотичного виховання закладу.
Патріотизм, як почуття, притаманне кожній людині, яке формується незалежно
від політичних та економічних змін в суспільстві і є результатом засвоєння
особистістю цінностей своєї Батьківщини.
Усі цінності, притаманні патріоту, не можна сформувати одночасно,
тому, плануючи роботу закладу, спрямовану
на формування тієї чи іншої цінності, необхідно враховувати послідовність:
-
спочатку
сформувати особисті цінності дитини: любов до близьких, до свого дому, до
школи. У цьому нам допомагає міська програма «Подорож в країну РіД (радості і
добра)» для учнів 1-4 класів
-
потім:
любов до маленької батьківщини - реалізація міської патріотично-спортивної програми
«Козацькими стежками»
-
далі
усі набуті цінності розширяються, поглиблюються, переростають в суспільні та
державні цінності.
Людина є елементом суспільства і реалізує себе через систему діяльності.
Саме в процесі діяльності формуються якості, носієм яких дитина стає в
дорослому житті.
Тому, в закладі необхідно сформувати цілеспрямовану систему навчально-виховної роботи педагогів та учнів
спрямовану на створення зразків моральності та зразків духовної культури. В
процесі цієї спільної роботи над пошуком цінностей у дітей і народжується почуття
патріотизму.
Комментариев нет:
Отправить комментарий