Методичний порадник

До уваги заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів загальноосвітніх навчальних закладів приклад створення діючої моделі патріотичного виховання закладу.

Патріотизм, як почуття, притаманне кожній людині, яке формується незалежно від політичних та економічних змін в суспільстві і є результатом засвоєння особистістю цінностей своєї Батьківщини.
Усі цінності, притаманні патріоту, не можна сформувати одночасно, тому,  плануючи роботу закладу, спрямовану на формування тієї чи іншої цінності, необхідно враховувати послідовність:
-         спочатку сформувати особисті цінності дитини: любов до близьких, до свого дому, до школи. У цьому нам допомагає міська програма «Подорож в країну РіД (радості і добра)» для учнів 1-4 класів
-         потім: любов до маленької батьківщини - реалізація міської патріотично-спортивної програми «Козацькими стежками»
-         далі усі набуті цінності розширяються, поглиблюються, переростають в суспільні та державні цінності.
Людина є елементом суспільства і реалізує себе через систему діяльності.
Саме в процесі діяльності формуються якості, носієм яких дитина стає в дорослому житті.

Тому, в закладі необхідно сформувати цілеспрямовану систему  навчально-виховної роботи педагогів та учнів спрямовану на створення зразків моральності та зразків духовної культури. В процесі цієї спільної роботи над пошуком цінностей у дітей і народжується почуття патріотизму.

Комментариев нет:

Отправить комментарий